Lovely pictures

Minns ni när jag var hundvakt för några månader sedan? Jag kommer inte ihåg om det var på sommarlovet eller påsklovet... Kanske inte ens någon av dem heller haha. Men det var lov iallafall, och jag fick ta hand om min pappas väns hundar medans dem åkte iväg till London. Det var såå mysigt! Jag kommer aldrig glömma
 
hur kul det var att ha dem här, jag blev så tårögd när de skulle hem för jag hade redan vant mig vid dem. De var så mysiga, följde efter mig överallt och skulle ligga i min famn och sova bredivid mig. SÅ söta!
 
Efter det så ville jag ha 2 hundar i deras storlek, men jag har insett själv nu att det är omöjligt just nu. Mina föräldrar jobbar, jag går sent i skolan, har för kort lunch för att kunna gå hem emellan den tiden. Så det får bli när jag är äldre helt enkelt. Kanske när jag flyttar hemifrån? Vem vet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0