Bakat bröd

Såhär blev resultatet när jag tog ur brödet ur ugnen. Hur fint och gott som helst! Ska nu smaka några skivor och slappa lite vid tv:n iallafall. Känner att jag måste vila någonting för annars utrbrister jag av stress... Och föresten, jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga men det är svårt när min dator är sönder, skärmen är helt grön/lila så jag ser inte när jag redigerar bilder, just nu använder jag min skoldator men det är inte den jag egentligen vill använda när jag ska redigera bilder osv för den här måste ju trots allt hålla i 3 år.
 
Tänk att det är första advent snart, ååh vad jag längtar! Har ju egentligen min nyttiga månad just nu men alltså nej... Jag vet inte haha, det är så svårt nu med jul och allt, får se om jag kommer på något bra nyttigt recept hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Datorn går ju inte direkt sönder av att redigera bilder! :o?

Svar: Den ÄR sönder, jag kan alltså inte se HUR bilderna blir för dataskärmen är grön och lila. Den gick sönder av att min kompis spillde vatten på den... :/
janellanderson.blogg.se

2013-11-30 @ 14:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0