I got my eyes on you

Dagen efter valborg... Ja, den kan man ju beskriva med ett ord. Dödstyst. Det är nästan inga människor alls ute, inte bilar heller. Brukar alltid höra bilar köra omkring eller traktorer men nej, inte ett pip.. Haha alla ligger väl hemma och mår svin dåligt. Men inte jag! ;) Jag var uppe med tuppen imorse jag, gick på en promenad och åt en härlig frukost på balkongen. 
 
Igår var jag och bästis på en resturang och åt thai mat, OHMYGOD!! Det var så jädrans gott, var egentligen mätt redan efter första portionen men var tvungen att passa på att äta mer eftersom det var buffé! Och det fanns även sjukt goda små mini chokladbollar som jag gick och tog lite då och då hehe.. Måste verkligen besöka den resturangen igen någon gång, så sjukt god mat och mysigt ställe ♥ Hur var eran valborg? =)

Kommentarer
Postat av: Annica Lindqvist

Vilken vacker bild!

2013-05-01 @ 11:15:14
URL: http://annicalindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0