vad jag tycker om kurviga tjejer/kvinnor?

Tror jag har fått den här frågan förr men hann aldrig riktigt svara på den innan jag glömde bort det helt och hållet. Och nu var det någon liten nyfiken person där ute som undrade vad jag tyckte om kurviga tjejer. Och som sagt så kretsar det ju en del åsikter kring internet om vad som är en perfekt kropp osv. Att det är si och så att vara kurvig, smal men med lite kurvor, eller helt rak och smal. Själv så föredrar jag dom två förstnämnda!
 
Tycker det är sjukt snyggt att se ut som antingen Kim Kardashian eller Nina Dobrev, båda är hur snygga som helst på deras sätt! Sen om man är lite smalare, så kan det ju bero på att man har svårt att gå upp i vikt och det är jag väldigt förstående emot! Men det är ju bäst om man har självförtroende i den situationen, så att man inte låter andra trycka ner en, utan att man står för sig själv och att man trivs med sig själv! Sen ska man ju självklart annars också, men det verkar hända oftast att "spinkiga" tjejer eller killar blir mer nertryckta. Fast det kanske bara är jag som tror så? Men av vad jag har sett så verkar det vara så! Tycker hur som helst att vilken av dessa slags kroppar man än har så är det lika snyggt, så länge man har självförtroende och inte vill gå och gömma sig och böjer på ryggen så man ser ut som han i ringarenottredam!
 
 
Om det är något mer ni undrar så är det bara att fråga! Klart jag svarar! :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0