Earth Hour

 
Sitter här i mörkret i mitt rum med datorn i knät och har tänt ett litet ljus vid mitt skrivbord, har dragit ur alla kontakter men datorn är full laddad så jag kan sitta vid den under Earth Hour med! Sitter och redigerar lite bilder och snackar med några på skype!
 
Ska antagligen ladda ner en film, någon som har tips på en film jag kan ladda ner..? Är så sugen på att se en romantik/action film! Ni vet, där killen är någon typ av spion och så blir han kär i en tjej under sin täckmantel? Haha låter så töntigt, men ett exempel är ju "i'm number four" fast gillade inte slutet i den filmen.. Men vilka förslag som helst går bra! Hoppas ni har en jätte härlig helg och att ni har släckt alla lampor och myser med tända ljus istället ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inget tips på film men en fråga till dig som är tjej:
om du skulle ge råd till en kille hur man ska göra för att få en tjej intresserad vad skulle det vara då?

2013-03-24 @ 00:15:57
Postat av: Anonym

Hur många gånger i veckan tränar du? Och vad tränar du? :-) Vill själv komma med träningen och du motiverar mig men känns som om jag tränar samma kroppsdel hela tiden.. Tränar bara magen men det händer ingenting... Ingen skillnad alls... Skulle du kunna hjälpa mig?

2013-03-24 @ 10:45:19
Postat av: Anonym

Så söta örhängen! Vart köpte du dom? :D

2013-03-24 @ 11:49:32
Postat av: S I L V E R S T J E R N A

Jag skulle släcka, men glömde det. Kom på det när det var försent! Haha

2013-03-24 @ 19:57:56
URL: http://silverstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0