En händelserik dag

Asså jag är hur glaaaaaad som helst idag! Solen skiner och det är vår i luften, helt underbart ju. Imorse när jag gick utanför dörren blev jag faktiskt chockad av att det var så skönt ute, för ibland brukar man ju bli lurad av solen. Tur att jag inte drog på mig vinterjackan som jag var nära på att göra för då hade jag stunkit svett på bussen haha!
 
Direkt efter skolan svängde jag och bästis förbi Gränby Centrum och skulle köpa en bikini till henne, till slut hittade vi en! Haha det tog ett tag så vi satte oss ner och fikade ett tag i den härliga vårsolen. Kollade även på lite underkläder som jag skulle behöva lite av, så kanske går förbi där imorgon eller nått igen för jag hittade en hel del saker men orkade inte ta upp plånboken ur min enorma grott väska haha..
 
Föressten, innan jag säger hejdå så måste jag berätta något OTROLIGT pinsamt som hände idag på bussen. Det hamnar på det-mest-pinsammaste-som-någonsin-hänt-mig listan.. Efter att bussen åkt några stationer efter jag klivit på så TVÄRSTANNAR bussen och jag var ju såklart inte beredd på det (jag stog upp för det var väldigt mycket folk på bussen) så jag FLYGER bakom och sen snett mot en killes ansikte, och vad får han i ansiktet?! MIN RÖV! Hahaha! Jag undrar verkligen hur det måste sett ut för han.. Helt plötsligt kommer det en röv från ingenstans upp i hans ansikte samt knä. Notera att jag sitter och asgarvar så jag nästan ramlar ut ur stolen när jag skriver det här..
 
Dessutom så stirrade alla på mig ett långt tag, jag var säkert helt röd i ansiktet också. Det värsta var ju att jag och den här killen har umgåts när vi var lite yngre, så han lär ju tänkt "det var länge sen jag träffade henne och när jag väl gör det får jag hennes röv i mitt ansikte, hmmm.." haha fy vad jag skämdes! Och sen var jag ju långt ifrån min avstigningshållplats så jag fick ju stå där och lida... HAHA nej det där hoppas jag verkligen inte händer igen! Fast det här är ju ett otroligt roligt minne dock! Hur har eran dag varit? ^^
 
Nu är det dags för middag!
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/03/veckans-blogg.html#.UVCCCVe8JvY
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

2013-03-27 @ 18:25:03
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anonym

Du har ju så fin röv så han blev säkert bara glad över att få den i ansiktet <3

2013-03-27 @ 20:29:57
Postat av: Sara - Hold on be strong

Åh vad gott!!
Sv: tack så mycket! Visst säg till när du följer mig och nummer så följer jag dig :)
kram

2013-03-28 @ 12:49:17
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Ida

Sv: Åh tack så mycket! desamma :)
Tyvärr så har jag inte bloglovin
kram!

2013-03-28 @ 15:19:32
URL: http://werenotafraid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0