Stockholm

Häromdagen (igår) så var jag i stockholm i några timmar, för att kolla på en tävling och för att gå runt lite i stan och kolla runt. Det var hur mysigt som helst, vädret var på topp, jag ångrade mig att jag inte tog med shorts eller extra ombyte för det blev kokhett med jeans, men jag hade det trevligt ändå.
 
Åt på Vapiano för första gången, hur mysigt och fräscht som helst! Maten var sjukt god, och väääldigt mättsam, eller så kanske det bara var jag som inte var så hungrig, för annars brukar jag kunna äta hur mycket som helst, men jag åt inte ens upp halva min portion... Jaja, sedan åkte jag hem och tog det lugnt framför en film resten av kvällen tills jag gick och la mig. 
 
Och idag har jag spenderat min dag i skutskär, som jag firade min midsommar i. Men mer om det i nästa inlägg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skuller vara kul om du nämnde vad för film resp om den var bra

2013-07-01 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0