rainy day

 
Eftersom att det var näst sista skoldagen idag så gjorde vi inte så mycket, vi städade våra skåp och sedan målade vi vår skolas symbol i klassrummet och ritade dit lite olika saker som hade med skolan att göra, en kul grej var det verkligen! Jag kommer sakna den här skolan något otroligt, ångrar inte en endaste sekund att jag bytte ifrån den andra skolan. För den skolan som jag gått nu i tre år, har verkligen fått mig på fötter igen och jag har även blivit mycket mer mognare och jag tror mer på mig själv. Så jag är otroligt tacksam för allt stöd! Kommer aldrig någonsin glömma min skola, speciellt alla lärare! Har verkligen kommit nära vissa, vilket är väldigt roligt för det brukar man vanligtvis inte göra. Så jag kommer antagligen fälla några tårar imorgon vid avslutningen..♥ 
 
Efter skolan så gick jag, angela och yrsa ner på stan. Kollade på lite kläder och även outfits till imorgon. Jag köpte en topp som jag ska ha till mina jeans, först så hade jag stått i provrummet och provat en topp om och om igen för att jag inte kunde bestämma mig och sedan slutar det med att jag går ut med en helt annan haha. Nu har jag iallafall outfiten klar för imorgon så det är skönt! När jag kom hem så satte jag mig i sängen och läste solo samt drack en smoothie och på sidan om så åt jag melon och banan. Så mysigt att äta något och läsa när det är regnigt och tråkigt ute.
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vilka härliga bilder. :)

2013-06-11 @ 12:57:20
URL: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0