Målar manikyr

Kom hem för någon timme sen från Amanda, där jag, felicia, sofia och emma-lisa och amanda fotade i studion samt gjorde banan pannkakor och mumsade på det! Under tiden jag varit hemma har jag inte gjort så mycket, men nu håller jag iallafall på att måla manikyr på mina naglar, är så sjukt dålig på sånt men det går faktiskt bra, synd bara att jag inte har någon nagellacksborttagning för då skulle det se fräschare ut hehe.
 
Annat än det så ska jag städa rummet, träna och fixa pengar till imorgon! Åker till öregrund imorgon med tjejerna, ska bli sjukt kul! Har aldrig varit där faktiskt, så det kommer bli mysigt, vi ska käka, bada, och fota! :-)
 
Såhär ser mina naglar ut just nu, helt okej ellerhur...? Haha ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0