I love the way you make me feel

Vet att jag är usel på att blogga, ska försöka bättra på det! Till att börja med så gick jag upp rätt så tidigt imorse och tog en promenad och sen åt jag en rejäl portion frukost; gröt, knäckebröd med massa pålägg (kalkon, lite ost och gurka samt tomat och krydda!) så sjukt gott! Åt även lite fil med banan, frukost är verkligen det bästa som finns! Kan alltid äta hur mycket som helst haha. 
 
Efter jag hade ätit så fastnade jag vid balkongen för jag läste en bra fanficton så det slutade med att jag solade utan att tänka på det. Lite senare så mötte jag upp Angela, vi snackade lite och njöt av sommarvädret. Har även planerat morgondagen med tjejerna, kommer bli hur härligt som helst. Hoppas bara att vädret är på topp som det var idag, annars kanske några av planerna blir inställda..
 
Ska kanske gå ut på en promenad eller något, känner mig lite rastlös och vill helst passa på att röra på mig nu när det är fint väder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0