floral peplum

Den här bar jag på avslutningen med svarta jeans, vit skinnjacka och klackskor! Det var så sorligt på avslutningen, ungefär alla tjejer grät och vi fick även se ett bildspel från 2010-2013 vilket var så himla kul! Vi alla har verkligen förändrats.. Helt sjukt hur mycket man förändras på tre år! Kunde inte ens fatta att det var jag på bilderna haha...
 
Kom hem för ett tag sedan, efter avslutningen så gick jag och angela samt mina föräldrar på en resturang och åt grymt god italiensk middag.♥ Och ikväll sover angela här så vi ska förmodligen hitta någon rolig film att kolla på samt något gott att smaska på. :)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

titta gärna in min blogg! kram :)

2013-06-11 @ 22:36:53
URL: http://annis.forme%2Cse
Postat av: Anonym

Hur gör du för att få dina armhålor så snygga?

2013-06-14 @ 14:42:42
Postat av: Anonym

Kan du vara snäll och svara!!!
Hur gör du för att få dina armhålor så snygga?

2013-06-17 @ 11:39:03
Postat av: Anonym

Men varför svarar du inte på frågan, jag har skrivit den på blogresponse men där svarar du ju inte så hur ska jag göra för att få ett svar???

Hur gör du för att få dina armhålor så snygga?

Svar: Sorry, jag uppfattade att du var oseriös med frågan.. Men det enda jag gör är att jag rakar mina armhålor haha.. Inget speciellt :)
janellanderson.blogg.se

2013-06-17 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0