Banan pannkaks hjärtan och stjärnor

 
Känns som om min blogg är en matblogg hehe, men jag lovar att så fort jag slutar mitt sommarjobb så kommer jag ha mer tid till att kunna lägga ner mer tid till andra inlägg också.  För jag känner att det börjar bli lite tjatigt med mat, och det här är faktiskt ingen matblogg, trots att jag älskar mat ända upp till månen och tillbaka så vill jag inte att det här blir taget som en matblogg... Men mitt sommarjobb är dock världens bästa, att få pengar för att göra det man älskar.. Hihi ♥
 
Nu går mest mina dagar åt till att fota, redigera, träna och sedan något avsnitt av en serie och så PANG är klockan 11. Kommer verkligen ha mer tid när jag slutar, så fram tills dess blir det sådana här inlägg tyvärr.. Men nu så ska jag slänga mig i säng! Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0