Oxford Street

Herregud. Vilken dag! Haha. Den har både varit underbar och jätte rolig, har handlat en del men det blir mer imorgon. Men alltså, jisses hur mycket människor det var överallt och hur många våningar! På topshop var det liksom tre H&M butiker på en våning haha, så stort var det. Och sedan fyra våningar, plus massor av vakter och det var proppat alltså. Hittade inte så mycket där (eller jo men mest fina linnen) köpte två, för alla hade samma modell men olika färger, och det kändes lite onödigt att komma ut med fyra toppar som har samma modell men olika färger hehe. Sedan gick vi runt lite och det fanns så mycket fint på Bershka! Älskar den affären, men köpte bara en topp därifrån som jag ska visa! 
 
Vi åt även på Angus Steak House som jag hade fått tips om, det var hur jäkla gott som helst! Finns inte ens ord för hur gott det var. Åt tills jag blev proppmätt och inte fick i mig något mer. Ändå fick jag i mig en jordgubbs milkshake sekunden efter, men jag antar att vi alltid får plats med lite godsaker i magen hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0