Mer Gotland bilder

Det finns verkligen inget godare en choklad glass
Jag skrattade för det blåste så mycket och vi försökte ta en fin bild men mitt hår bara flög framför mitt ansikte hela tiden haha
 
Här har ni lite fler bilder från Gotland. Har hur mycket som helst, kanske kommer mer någon annan dag. Förstår inte hur jag inte kan ha åkt till Gotland tidigare, det är en sån fin ö. Vit strand, mörk blått glitrande hav, fina pastell hus med blommor på väggarna, sten murar, fina ute fik, massor med glass man kan äta, musik som spelades här och var, fint väder, allt är så himla underbart! Folket kanske inte är toppen, för jag tyckte att dom jobbade i butiker och apotek m.m såg skit sura ut, som om de tänkte "ta det du ska ha och stick". Haha men hur som helst, vill verkligen dit fler gånger! Eller snarare, jag MÅSTE dit och SKA dit hehe. Sveriges vackraste plats♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du ask.fm ? :)

2013-07-24 @ 19:54:07
Postat av: Sara

Jag gillade sista bilden då du skrattar haha :D

2013-07-25 @ 22:56:08
URL: http://sarahelenaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0