I luften

 
Har suttit på flygplanet ca en timme, sitter ytterst bland de tre sätena. Världens sämsta platser tyvärr, och jag har precis läst ut min tidning så jag börjar få panik... Måste ha något att läsa/göra. Internet funkar men det är segt och jag vet inte vad jag ska göra på mobilen haha. Och datorn orkar jag inte sitta vid eftersom att min är full med virus och är hur seg som helst. 
 
Ska bli så skönt att komma fram sen, för det är hur torterande som helst haha. Hoppas vårt hotell är fint och mysigt! Men jag hoppas mer på att sängarna ska vara bekväma. Jag tycker det är så dåligt när hotell har hårda sängar! Men bilder får ni se senare och även en video som jag har spelat in ändå från Uppsala till flygplanet, nu lät det som om den är hur lång som helst men den är bara någon minut. Dock sk a jag spela in mer när vi kommer fram. Jaja, jag skriver senare! Ha det så bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0