I like the lights in my hands

Bild jag tog i Gotland
 
Idag är det måndag och en ny vecka, jag började min dag med en pw innan frukost, hur skönt som helst i det fina vädret. Och nu när jag äntligen har träningsshorts så känns det mycket skönare att träna ute och svettas. Åt nyss en sen frukost framför tv:n och ska nu städa rummet lite, dammsuga m.m för det behövs verkligen, har inte gjort det på evigheter och det ser inte fräscht ut alls. Får se om jag hinner kolla på något avsnitt av Teen Wolf också. Videorna hakar upp sig ibland och då måste jag sitta och vänta vilket inte är så kul.. Och då brukar det bli att jag struntar i det, vilket är synd för teen wolf är helt klart min nya favorit serie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0