Friday

Idag ska vi ner till oxford street igen för det var så himla många affärer man inte hann gå in i! Och vi ska även till Wiestfields om vi hinner. Där bla Victoria Secret finns och Hollister, så det ska bli roligt att åka dit. Jag kommer vara där över hela dagen så kommer inte blogga förän vi kommer tillbaka till hotellet igen, vilket antagligen blir på kvällen så vi får höras imorgon helt enkelt! 
 
Nu ska jag duscha, sminka mig och gå ut för att käka frukost! Det är hur härligt som helst här, det känns som om jag är i ett varmt tropiskt land för att det är så varmt men samtidigt som att jag är i en shopping stad! 
Häromdagen tog jag en bild på hur tower bridge ser ut på natten! Hur fint är det inte? Det är mycket finare på långt håll dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0