Dagen

 
 
Mmmm... Jag behöver väl inte ens säga att det var obeskrivligt gott? Att äta mat hos mormor och morfar är som att sväva på rosa moln. Grönsaker tillsammans med mormors egen gjorda lingonsylt, kött och köttbullar samt potatis. Alltsååå ååååhhh va GOTT! ♥ 
 
Tänkte berätta lite om dagen, först så åkte vi förbi mormor och morfar och åt lunch tillsammans med dom och moster, sedan så åkte vi iväg till stugan och åt jordgubbar och melon med mammas vänner. Hur mysigt som helst i eftermiddags solen som sken värme på ryggen. En av mammas vänner har ett barn som heter Isabelle och är hur söt som helst! Och vet ni vad som är så coolt? Hon har ett jätte brunt öga och ett jätte blått! Har aldrig sett det på en människa förut, hur häftigt som helst! 
 
Runt sex tiden åkte vi hemåt för jag var tvungen att packa och gå till pappa för vi skulle träna tillsammans, vilket inte blev av heller haha. Utan jag gick ut och joggade själv för jag kände inte för att gå till ett svettigt gym när en sån här underbar sommarkväll fanns som alternativ. Det blev att jag joggade 8 km, nästan en mil!! Haha är så mallig nu ^^ Och det tog bara 55 minuter! Häromdagen joggade jag 5 km på 60 minuter, så jag börjar göra framsteg. Eller så kanske jag bara var otroligt peppad just ikväll haha. 
 
 
 
Jag hade faktiskt joggat en mil helt om jag inte hade fått ont i magen för att jag blev hungrig haha.. Menmen, snart händer det! :) Nu ska jag iallafall ligga i mat koma ett tag, för som ni ser så åt jag världens godaste mat när jag kom hem hihi! Kycklingcurry tillsammans med wokgrönsaker och Quinoa och majs, samt lite andra goda grönsaker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0