WORKOUT

Har precis fyllt magen med mat efter träningen, så nu är magen glad igen haha. Körde lite kondition och styrka på gymmet, det kändes skit bra. Jag ska fan klara det här varannan dag, ett helt år! Och när jag gjort det så vet jag att jag kan, hur länge jag vill :-) Nu ska jag ta en härlig dusch och sedan krypa ner i min säng och kolla på en film med en kopp te i handen! 
 
Tänkte gå ut och fota idag men jag hann inte eftersom jag kom ifrån träningen runt fyra och då blir det ju mörkt.. Så jag får gå ut på en liten promenad imorgon istället! Ååh.. Tänk att lovet snart är slut, på onsdag! :-( Vill inte ens tänka tanken, hur stressigt allt kommer bli nu när det är sista terminen av nian. OMG. Vet liksom inte ens vilket gymnasium jag ska välja heller.. 
 
Jaja! Kommer nog på det såsmåningom, nu ska jag duscha ♥
 

Kommentarer
Postat av: Kalle

Stämmer det att du bara är 14 år? Du ser äldre ut

Svar: Jag är 15, har glömt att ändra det bara!
janellanderson.blogg.se

2013-01-06 @ 12:20:42
Postat av: Anonym

Hahaha

2013-01-08 @ 09:03:48
Postat av: Anonym

Hahaha

2013-01-08 @ 09:03:50
Postat av: anonym

hahahah men ser att du har linser på dig eller redigerat bilden så ful.. snälla va dig själv istället o sluta lek alla stora bloggare tex- kenza foki kissie sluta lek att du har känt blogg som dom.

2013-01-14 @ 07:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0