Friday

Slutade skolan för inte så länge sedan och nu sitter jag och Angela i soffan och har precis kollat på avsnitt 4x10 av vampire diaries! Det var seriöst det bästa avsnittet på den här säsongen!! :-D Kanske inte ska säga varför för er som inte sett det, men det har något som hände mellan Damon och Elena iallafall! ^^ Till er som inte tittar på vampire diaries: börja gör det! 
 
Hur som helst, struntade i att träna idag för jag var jävligt trött efter skolan och orkade inte längta mer till vampire diaries avsnittet haha :-p Så vi tänkte göra det imorgon istället. Hoppas vädret blir fint för då blir man ju extra taggad på att gå ut i kylan! Föresten, när vi ändå är inne på träning. Så har jag kommit igång rejält nu, är alltid taggad när jag drar dit och det känns grymt bra att jag har börjat träna vilket jag aldrig gjorde förut. Jag älskar faktiskt att träna vilket jag hatade förut (vilket är sjukt förvånande för att vara jag haha). Visst det är väl inte så mysigt att svettas men känslan efter man har tränat är så underbart. Man blir så stolt över sig själv! Så för er som inte kommit igång än, gör det! Så får ni se själva sen hur skönt det är och att känslan efter är verkligen värd det.
 
Puss! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG SÅ VACKER.
VART ÄR DIN KAMERA IFRÅN?

2013-01-19 @ 21:26:36
Postat av: Anonym

sååå fin, vad använder du för produkter till din hy?? måste få veta!

2013-01-20 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0