3e Januari 2013

Jahapp... Nu är det Januari då! Fan va tiden bara rinner iväg. Snart är jag väl gammal och grå och sitter i min soffa vid min dator haha.. Jag har precis kommit från träningen som gick skit bra! Och tidigare hade jag utvecklingssamtal och det gick också bra! Vi snackade om gymnasium, betyg och det vanliga. 
 
Orkar inte duscha så får göra det senare (som tur stinker jag iallafall inte haha), ska nu iväg till min kusin och käka middag samt chockladrutor (MUMS!). Men hur som helst, jag vet att jag suger på att uppdatera och att det här är min blogg samt jag bestämmer vad som publiceras här osv. Men jag vill ha tips från er och höra vad ni vill se mer av! För jag håller på att bli galen, har noll inspiration numera.. Så ni får gärna kommentera, för det skulle säkert komma mycket fler inlägg om jag visste vad jag skulle skriva om på bloggen. 
 
Vill ni se mer bilder av mig? Min vardag? Skönhetstips? Klädtips? Bara att slänga in en kommentar. Föresten så kan ni gärna följa mig på Instagram där jag uppdaterar varje dag, om ni nu vill se mer utav mig dvs! Puss på er :-) 
 
Sök bara på "janellehelenaa" så hittar ni mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0