I wrote some cool shit when I was high

Kom precis hem från Gymmet! Och nu ska jag slänga mig in i duschen!.. Haha det där lät fel..  Men ska iallafall ta en kall skön dusch nu efter en hård träning! Körde först en halvtimme på löpbandet och sen CORE! Svettades ihjäl och måste ha sett ut som en liten röd gris. Jag känner verkligen hur bra jag mår nu när jag tränat i ungefär tre veckor i rad, är väldigt stolt över mig själv för mitt gammla jag skulle aldrig orkat att ens gå till gymmet haha. Min kropp mår bättre och jag känner mig fräshare plus att min hy blir bara bättre och bättre! Hade inga finnar innan sportlovet, ALLS. Vart så glad, men när jag skippade träningen under sportlovet för jag åkte iväg, ja då ville finnarna säga hej.. Får hoppas att dom försvinner snart igen! :-)
 
Nu ska jag iallafall duscha som sagt och sen så ska jag iväg med mamma och handla och så ska vi laga middag! Åh va jag längtar, är vrålhungrig efter det här passet.
 

Kommentarer
Postat av: När Annie fotograferar

Jättefin bild! :-D

2013-02-28 @ 22:19:09
URL: http://www.narannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0