Crank it up

Började min morgon med att göra iordning gröt och att packa lite. Drar ju runt halv tre tiden idag till hudiksvall! Kommer inte ha internet på datorn tyvärr så får se om jag kommer ha det med mobilen för då slänger jag antagligen in några inlägg då och då. :-)
 
Innan jag åker måste jag ha laddat ner lite nya filmer (hoppas att jag lyckas hitta några) för jag har lite bråttom.. Har dock sminkat mig som tur är så slipper tänka på det. Och jag måste även ha laddat ner lite ny musik annars kommer jag flyta bort under min tre timmars bussresa.. Känns ju lite surt att sitta på en buss i tre timmar när det äntligen skiner lite sol. Menmen, jag har min bok som jag ska läsa, mobilen och lite smått och gott att käka! ^^
 
Nu ska jag forsätta packa samt leta nya filmer och ny musik! Hoppas ni har en bra dag kära läsare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0