Godmorgon

Godmorgon! 
 
Vaknade nyss och var såå hungrig, så gjorde iordning en riktigt god frukost och bestämde mig för att kolla på avsnitt 5x09 av Vampire Diaries igen för det var verkligen det bästa avsnittet någonsin! Kan knappt bärga mig till nästa fredag.
 
Sedan så ska jag hoppa i badet och läsa en bok samt lyssna på lite musik i bakrunden. För senare så ska mamma och jag iväg till mormor och morfar och baka lite lussekatter samt sockerkaka. Ska försöka klämma in ett träningspass också om jag orkar haha, känner mig lite slö idag.
 
Vi hörs senare! Alltså känner verkligen inte något sug efter att gå ut i kylan och sätta sig i en iskall bil.. Haha :( Önskar jag kunde stanna inne hela december, januari och februari...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0