Tisdag

(en bild från då jag firade min födelsedag)
Hej på er! Jag vet att min uppdatering har varit så dålig nu på sistonde, men det är långa dagar i skolan och jag är alltid helt slut när jag kommer hem. Men jag ska försöka bättra mig! För det är så himla kul när ni väl kommenterar. Och det gör ni ju bara när jag bloggar som sagt, så jag ska verkligen skärpa mig!
 
Häromdagen så firade jag min födelsedag lite senare eftersom jag vart magsjuk då jag egentligen skulle göra det. Så min fina släkt kom över och vi fikade på hemma gjord tårta (ett måste) och lite olika slags kakor m.m. Och så pratade vi en massor och hade det jätte trevligt! Öppnade även mina fina presenter som jag tänkte visa er någon dag. Nu sitter jag här i min röda mjukisdress och ska snart läsa en bok, eftersom vi tyvärr måste ha läst 40 sidor ur den tills på fredag och det blir kämpigt för mig haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje går du?

2013-08-28 @ 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0