Sunshine

Åh vad glad jag blev imorse när jag klev upp till en blå himmel och strålande sol! Gick direkt ut och la mig, med musik och vatten för att sola lite. Nu, en timme senare så ställde jag mig på balkongen och tog lite bilder, fasen vad pinsamt det var. Aldrig igen, haha. Stog där med stativ och en fjärrkontroll och kameran riktad mot mig, folk måste ju trott att jag älskade mig själv eller något. Jag log ju som ett fån. Nu har jag iallafall gått in igen och ska laga lite mat. Funderar även på att göra en kall smoothie till mig själv, är sååå sugen. 
 
Förresten, är det bara jag som känner mig mycket fräschare i ansiktet när jag har solat? Kanske inte känner mig så fräsch med solkräm i ansiktet men förutom det så upplever jag att min hy ser mycket starkare och gladare ute efter en stund i solen. Nu ska jag kila iväg till köket, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0