LET'S WORKOUT

Hej kära bloggläsare! Kom precis hem från Gränby Centrum, blev ingen kort vistelse där inte. Var där i ungefär 2 ½ halvtimme haha. Alltså jag har ju sån beslutsångest när det gäller allt typ, men för det mesta så gäller det kläder. Kan aldrig bestämma mig vilken färg jag ska ta, iallafall inte när det gäller andra färger än svart och vitt, för svart passar jag inte i för fem öre tyvärr... Så då blir det iallafall alltid vitt. Men hur som helst, kom hem nöjd iallafall! Köpte två plagg som jag tänkte visa er senare eller imorgon, men köpte även lite smycken som var på rea så jag slog till.
 
Nu ska jag träna lite! Juste, får ofta frågor om vart jag tränar haha. Känner jag stanken av stalkers kanske? ;) Haha skojar bara, jag brukar träna antingen hemma eller på friskis och svettis. Eller så är jag ute och springer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0