Lace peplum top

Har spanat in de här topparna ett bra tag nu och tycker verkligen att de är hur snygga som helst! Dock så finns det väl en nackdel (eftersom att toppen har spetsrygg så då ser man ryggen), vad ska man ha under? En vanlig bh eller bh utan axelband eller freebra? Tycker de två sistnämnda är så sjukt obehagliga och tänk om de åker ner, vilket inte är så kul för då måste man ju gå runt och dra upp de hela tiden. Och det är ju inget man vill gå runt och tänka på en hel dag i skolan liksom. Men jag vet inte, får se om jag beställer eller inte, isåfall blir det den mörkblåa eller vita! De är helt klart finast i mina ögon (okej den svarta är också fin men passar inte så bra i svart). Tycker jag passar mest i vitt och färgglada färger. Som tex blått, rosa, korall. Topparna är ifrån Nelly.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0