IT'S MY BIRTHDAY!

Vad är det för speciell dag idag då..? Jo lilla jag fyller år! Det känns som om det tar jätte långt tid innan jag fyller haha, eftersom alla jag känner fyller år före mig nästan. Men nu är min födelsedag äntligen här! Nu är jag 16 bast då, är officiellt "vuxen" nu, får börja övningsköra om jag vill (såg att jag hade fått ett kommentar där någon undrade om jag skulle ta den chansen), ja det tror jag nog! Verkar riktigt roligt och jag vill helst av allt ta det lugnt och känna att jag har god tid på mig.
 
Det här inlägget är ju tidsinställt och om planerna fortfarande fungerar och vädret inte hatar mig så ska jag och några vänner åka ut mot fjällnora, som en bra start på dagen. Får se vad vi hittar på senare! Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: KONSERTFOTOGRAF

Grattis! :D

Svar: Tack så mycket! :D
janellanderson.blogg.se

2013-08-08 @ 20:57:42
URL: http://konsertfotograf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0