I'M IN FRUIT HEAVEN

Gick till affären imorse eftersom pappa vart sjuk, och jag hade ändå ingenting för mig haha. Så jag köpte det som behövdes och lite till, och så gjorde jag den här lyckos brunchen till mig. Alltså smoothien var himmelrik, kunde inte sluta dricka den! Så den blev uppäten på ett naffs haha. Och sedan hade jag ett fat som var proppat med vatten melon hihi, så himla gott! 
 
Och nu sitter jag här hemma på mitt rum medans det öser ner utomhus och blixten syns till då och då, mysigt tycker jag hehe. Så ska nog slå på en film och äta lite av det som blev kvar från igår! Är så sugen på det. Har en överasskning till er som jag ska visa sedan förresten, och ni kommer även få en video till HUR jag gjorde det! 
 
Kram på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0