Getting ready

Slutade tre timmar tidigare idag eftersom att jag glömde ta med mig idrottskläder och så var engelskan inställd så jag och Angela gick hem till mig och chillade lite framför roliga videos och tv:n. Hon gick för ett tag sedan för att fixa sig inför festen ikväll vilket jag också ska göra strax, tänkte bara tidsinställa lite inlägg till er som kommer dyka upp imorgon och idag så att min blogg inte är helt död. 
 
Sticker förresten till stockholm imorgon med mamma. Behöver höstjacka och lite annat så det tänkte vi kolla på i huvudstaden. Riktigt mysigt! Hoppas att det inte är dystert väder men det kommer det antagligen vara bara för att jag ska till Stockholm imorgon, haha. Jaja ska städa mitt rum lite och laga mat men vi hörs! Hoppas ni gillar mina tidsinställda inlägg jag har gjort till er :) Det visar sig antar jag... Haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0