This is love

 
Tänkte egentligen skriva "the gym" som rubrik men det såg så tråkigt ut så det fick bli en titel på en låt istället, för att piffa upp inlägget lite. Eller för att kanske locka era ögon till inlägget? Idag var jag förbi gymmet en sväng och det gick bättre än väntat, körde på för fullt och klara 5 km igen. Sjukt kul! Kom hem för ett tag sedan och har mest suttit framför Twitter och snackat i telefon lite med bästis. Och nu tänkte jag göra iordning lite mat och kolla på BATB för jag tror jag har missat några avsnitt.. Föressten så tror jag att jag börjar få lite färg av vårsolen, känns lite roligt eftersom att jag är så blek haha. Hoppas ni också har haft en bra dag i det soliga vädret ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin bild!

2013-04-10 @ 21:16:43
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Petra Nordqvist

jätte söt du e :)

2013-04-16 @ 21:13:45
URL: http://petranordqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0