Sweater

Var på stan ett tag och gick runt för att kolla vad för nytt som har kommit in. Fick iallafall med mig en jätte söt myströja! Ska gå förbi stan igen imorgon och köpa mjukisbyxorna som hör ihop med tröjan! ^^
 
Måste även köpa ett nytt skärp, har så otroligt fula skärp till mina jeans haha.. Och det går bara inte för sig, så ska traska ner och köpa det med. :-) Gör dock det på fredag ;Pppp
 
Åååh! Har inget intressant att skriva, skriver ju bara om vad jag ska köpa.. Inte direkt roligt för er att läsa? Men iallafall, på måndag drar niorna på min skola och den andra skolan till falun. Om jag längtar! Vill bort från den här hålan.. Kommer iallafall ta med mig datorn, får dock se om jag tar med mig internet till den.. "Men varför ska du ha med dig datorn om du inte har tillgång till internet?" tänker ni säkert och jo för att kolla på film såklart. ;-)
 
Ska iallafall ut en sväng nu för att träna, känner att jag behöver röra på mig lite.. Vi hörs! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joel

Fintröja! hehe:p
Du kan väl få internet till datorn med telefonen tror jag :)

2012-09-05 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0