28 september 2012

Hej! Nu är jag tillbaka!
 
Tog en liten paus från bloggen för jag kände att jag behövde det. Iallafall kom precis hem från Angela, sov där inatt med yrsa också. Vi tog tyvär inga bilder från kvällen och natten, men vi hängde bla på stan och mcdonalds med lite  folk. Fick dock springa framochtillbaka för jag hade glömt min plånbok nånstans men som tur hitta vi den!
 
Fan va tiden har gått fort egentligen, för helt plötsligt har det börjat komma sjukt fina färglada löv, röda, gula och oranga! Så himla häftigt, det är det jag älskar med hösten. Vet ni en till sak jag älskar med hösten?? Att alla serier kommer tillbaka! :-D Tex, vampire daries (säsong 4), grey's anatomy, mm och det kommer en ny serie som heter "scandal", riktigt spännande! Den verkade bra på promon!
 
Här är lite bilder från falun som ni missat ;-) Vill tillbaka, alla folk var super härliga och sociala.. Och för att inte snacka om killarna, ÖGONGODIIIS! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0