17e september 2012

Började min morgon med frukost och sedan en bit morotskaka framför tv:n. Så gott! Fattar inte att jag aldrig provat det förut, bara för att namnet lät lite udda så tänkte jag "hur kan folk gilla det!?". Men nu tycker jag själv om det!
 
Har varit rätt så seg och förkyld sen jag kom hem från falun så jag hoppas att jag kommer iväg till skolan imorgon.   Föresten så har statistiken sjunkit otroligt från igår till idag, och jag ber om ursäkt för det. Har inte haft så mycket inspiration direkt... 
 
Men jag lovar att bättra mig, för ska jag vara ärlig så älskar jag att blogga när jag väl inte känner press. Det är mycket roligare om folk tänker "nu ska vi se om hon har bloggat.. JA DET HAR HON!!!" än om de tänker "hon har säkert bloggat!!! :-D" och sen när de har gått in på min blogg så ser de att jag inte har det och blir besvikna. 
 
Igår hade jag och mamma en myskväll iallafall! Satt och kollade på "running free" - någon som har sett den föresten? den är hur fin som helst, ni måste verkligen se den! Och åt massa gött.
 
Följ mig gärna på instagram föresten! Heter "jjaanellee" där. Ganska drygt namn när man sätter i flera bokstäver än vad det egentligen ska vara, men jag har dålig fantasi och mitt namn var upptaget så det fick bli så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna lägga ut receptet på morotskakan på bilden?

2012-09-17 @ 18:40:06
Postat av: Janelle

svar till anonym: tyvärr så har jag inte receptet.. :/

2012-09-17 @ 21:04:06
URL: http://janellanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0