Live While We're young - 08 oktober 2012

Hej bloggen! 
 
Kom precis hem från stan, var och kollade lite på marknaden med Yrsa! Det var mysigt, först gick vi runt och smakade på olika korvar (haha) och sen köpte vi donuts, (min älskade donut som jag saknat så länge fick jag äta igen!!) hehe.. 
 
Vi var där ett tag, sen gick vi mot stan och träffade inez och yrsas vän alexander (?), snackade lite och sen drog jag hem! ;Ppp Tänkte egentligen träna nu men fick mens (igen?), eller aa egentligen trodde jag att den hade försvunnit men det hade den inte.. >.< Så jag har ingen lust att träna med mens, det är det värsta som finns ju! Fy..
 
Ska ta och läsa en bok och sova haha, är så sjukt jävla trött!! Här är lite bilder från idag;
 

Sjukt god korv! Muuums!!
Haha, vi pratade om att vi kan ha perukerna på spexfotot i år!! Vore fan klockrent right!?
Min älskade donut.. Har saknat dig!
Hahah.. Mitt favvoställe nu på hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0