It's automatic

Har precis haft mig ett eget dans-pass. Har gått in på youtube och försökt lärt mig några danser. Vissa steg kunde jag inte göra haha, kanske behövs mer träning men det verkade knepigt med vissa moves. Fick iallafall jäklig träningsverk i benen måste jag säga! 
 
Måste ta och kolla på träningstights så jag vågar ta mig in på ett gym utan att någon stirrar och skrattar åt mig. Haha, det skulle inte vara så roligt. Har glömt att berätta att jag beställde två tjocktröjor som tillhör varsitt "set" som det ingår shorts i. Men de ska jag beställa senare! Paketet kom idag men jag har inte hunnit hämtat det än, ska göra det imorgon så då får ni antagligen se en bild! 
 
I can't control the way I'm movin my hips, it's automatic. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0