18 oktober 2012

Hej kära läsare! :-D

Först och främst vill jag be om ursäkt för min usla uppdatering jag gett er.. Sen vill jag berätta att idag när jag kom hem från skolan låg prolash på min säng! Blev sjukt glad, ska snart ta bort sminket och lägga det på ögonfransarna. Har ju tyvär alltid avskytt mina ögonfransar så är jätte glad att vi beställt två prolash för mina fransar. Eftersom mina ögonfransar kommer bli mer böjda, längre och tjockare samt svartare med hjälp av den! :-D
 
Kommer få mina drömfransar förhoppningsvis, iallafall nog om det! Igår sov jag hela dagen från sex till tio på kvällen men idag tänker jag inte göra det för det hjälpte inte direkt haha.. ^^ Sitter just nu och kollar på två och en halv män och dricker té och knäckebröd inlindad i en filt, sjukt mysigt!
 
Justja, ska visa er en ny topp som jag fått! Kommer med en inlägg om den snart. Har även fått två till som jag ska visa här. Men det kanske jag visar imorgon efter jag och angela sett the vampire diaries avsnittet "Memorial"! Om jag längtar? Ohja :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0