13-14 oktober 2012 - sleepover

Hej bloggen! :-)
 
Igår var jag med bästavännerna Angela och Yrsa på kvällen, vi gjorde inget speciellt, kolla på tv, skrattade osv. Yrsa över här, dock hände det något som förstörde kvällen lite men efter ett tag så började det kännas bättre och vi gick ut runt halv två till halv fyra, vi dansade helt random och snackade om allt mellan himmel och jord. Jätte skönt var det, att lätta på hjärtat! Haha min gangnamstyle dans suger och Yrsas är fett bra... ^^ :-p Drogade tyvär den låten hela kvällen, som vanligt haha.. Men älskar när han säger "EYYYY sexy lady" hehe..
 
Vaknade runt 1 idag, gjorde iordning frukost osv. Nu håller Yrsa på och fixar sig ialf, får se vad jag gör när hon har gått. Tror jag ska droga vampire diaries tyvär.. Men jag älskar verkligen den serien hehe♥ Föresten, don't forget; jjaanellee på instagram :-) Om ni vill se mer av mig dvs ;PPppp
 
Två bilder från igår; 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0