Workout outfit

Hej på er ^^
 
Lovade ju er att jag skulle visa min shopping häromdagen men jag gjorde aldrig för jag hade inte tid. Nu när jag har det tänkte jag visa er mina nya träningstights och min nya träningstopp för det var någon som frågade om det! Tänkte visa hur allting skulle se ut tillsammans men skorna är inte här tyvärr.

 
Är iallafall väldigt nöjd, tightsen räcker ända ner till slutet av mina långa ben, finally! Vill ni att jag ska visa er bilder på mina nya boots och mina nya stövlar? :-) Föresten, när ni skriver kommentarer brukar jag alltid svara (men det syns inte för den texten är vit, så markerar ni så kommer ni se svaret), någon som vet hur man ändrar den texten från vit till svart så folk ser att jag svarar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0