Under the mistletoe

Hej på er, det var ett tag sen!
 
Jag vet att min blogg har blivit jätte tråkigt, lägger aldrig ut outfits, bilder från dagen, eller shopping eller något intressant överhuvudtaget längre. Men det ska det bli ändring på! Det är bara så att jag kommer hem när det mörkt ute, så får aldrig bra bilder, plus att nu när det är kallt gillar jag mest att stanna inomhus, mysa med vänner, kolla på film, snacka osv :-) Det är rätt så jobbigt att gå på stan när det är så jädrans kallt, motvind och regnet bara sticker i ansiktet. Inte direkt något som får en att vilja vara ute. 
 
 
Men närmare julen så kommer jag förhoppningsvis börja blogga med masser av mysiga, juliga inlägg! Vid vecka 50 så drar ju halva min skola till falun, igen den här terminen. Synd för jag hade hoppats på att vi skulle åka dit innan sommaravslutningen för det skulle vara så härligt och man skulle kunna ta så fina bilder ute osv, det skulle vara ett perfekt sista minne av falun. Men tyvärr.. Jaja, får väl ta lite juliga bilder istället då haha? Om det nu är snö där.. Hoppas det iallafall!
 
Men liksom, när vi var där sist nu så filmade vi massa knasiga videos och det var sol, lagom varmt och man njöt av tiden. Jaja.. Nog om det! Vill verkligen att min blogg ska bli bättre, men vid den här tidpunkten av mitt liv så händer det inte så mycket..
 
Nu ska jag ta ett bad iallafall.. Fryser arlset av mig haha... Jaja, kram på er! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0