Nytt smink

Igår gick jag och Yrsa på stan efter vi hade haft PH. Kände att jag behövde fylla på förvaringen lite, så köpte mig nytt smink. En ny foundation (3 in 1) som jag hört är så bra, vilket jag håller med om! Och så köpte jag ett nytt puder och en dipliner! :-) Har inte våga provat diplinern ännu men ska försöka öva på att kunna göra snygga linjer någon kväll, för har aldrig tid på morgonen.. ^^
 
Kollade precis på tre avsnitt av Pretty Little Liars (har börjat gilla den serien lite grann, kände att jag ville ha en till serie att tycka om än bara vampire diaries haha). Nu ska jag börja packa, ska till pappa! Hörs när är framme! :-) 
 
Justja, för några veckor sedan beställde mamma och jag lite kläder, dom kom igår så ska visa allting senare i veckan eller veckan därefter! Blev verkligen nöjd med allting! :-) Nu ska jag skynda mig, magen kurrar hehe... Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0