15 november 2012

Alltså.. OMG! Finner fanemej inga ord för hur bra filmen var. Så himla mycket bättre än ettan! Många säger dock att boken är bättre så funderar faktiskt på att börja läsa den! :-) Men alltså... OMG!? Jag var helt spänd under hela filmen och det kändes inte som om jag blinkade en endaste gång. Ville liksom inte missa en enda sekund av filmen, haha. Men jag förstår inte varför bebisen var animerad?? Eller jo det förstår jag ju, men såg sjukt läskigt ut. Annars var ju Renessme världens sötaste.. Jag och bästis satt jag och sa "åh va söt!" flera gånger när man fick se Renessme. Hehe vill också ha en Renessme! ^^
 
Vill så gärna avslöja något, men ska absolut inte göra det för er som inte sett den! Men lyssna: ni MÅSTE se den! Haha, det är seriöst ett måste. Den är sjukt bra! Mycket bättre än vad jag förväntade mig.. Och slutet.. Ååååh blev så tårögd :')
 
Vi blev även helt tokiga på hennes underbara hår! Underbara stora lockar, långt och tjockt??! ♥
 
ÄLSKAR den här bilden! Så himla fin. Bella är så himla snygg i röda ögon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0