Pictures from today

Haha. Herregud. Min värsta morgon någonsin! Stog i evigheter med att försöka hitta vad jag skulle ha på mig, angela försov sig, vi var tvugna att GÅ till skolan. När vi väl kom fram dit så var dörren låst, vi insåg då att vi tydligen inte hade skola idag. ÅÅH va rasande vi blev haha.. Men, det var bara att GÅ hela vägen hem igen..

Senare gick vi runt lite på en promenad, sedan till gränby centrum och hängde där ett tag. Så GISSA om mina ben vill dö just nu haha. Dagen var iallafall mysig tack vare vädret. Eller aa, till en början var det FÖR varmt men sedan började det kyla ner sig lite! Hur har ni haft det idag då? :-D

Nu sitter jag här i min kära morgonrock och ska börja kolla på en film. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0