Onsdag, extra weekend

Woho! Idag är det sista dagen på denna skolvecka. Skönt att ha den över! Vi får ju extra helg, hihi.. ^^ Jag fick gå hem från skolan eftersom mitt busskort ej funkade! Men det går ju bra ändå, får ju bara mer motion vilket jag behöver..  Jag ska börja plugga lite matte nu och sedan när pappa kommer hem ska vi åka och kolla på en skinnjacka till mig! Äntligen. :-) Min är ju så jävla hemskt ful och alldeles för stor för mig, så jag ser ut som ett jätte i den.. Vi ska även kolla på en ny skrivare.

Får se om jag får med mig något mer! Någon annan dag måste jag kolla på ett par jeans, åtminstonde hitta ett par jag vill ha. För det här går inte längre, jag har bara två jeans som jag btw, HATAR! Och det funkar ju inte så bra.. Så i helgen eller något blir det nog att köpa nya, dvs om jag har pengar till det (ska kolla hur mycket jag har på mitt kort) och om jag hittar några! För jämt när jag väl ska leta efter jeans så hittar jag inga, men sedan när jag inte letar så hittar jag.. Så typiskt.



Kommentarer
Postat av: Olivia

Samma sak för mig.. när jag letar efter något klädesplagg och har pengar med mig så hittar jag ingenting typ.. men sen när man inte har så mycket pengar med sig så hittar man massa saker man vill ha :O

2012-05-16 @ 19:32:35
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0