Lördag

Woho! Fett skönt med lördag. Hatar bara att jag vaknade så jävla tidigt idag, vaknade liksom 9... Varför vill man alltid vara uppe sent när man har skola efter och sen tvärtom? Det suger.

Ska iallafall strax äta och sedan kolla på en film. Senare tänker jag sätta mig på balkongen och sola lite! Det är ju så jäkla varmt och soligt ute helt från ingenstans haha.

Föresten, när jag åker till åre så får ni räkna med dålig uppdatering, men det blir ju inte föräns på torsdag! Åker ju vid midnatt till åre på onsdagen.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tycker inte att det är tidigt att vakna nio hehe.. jag vaknade runt sju, alltid så på helgerna men när det är skola vill man sova hur länge som helst.. konstigt det där.

2012-03-31 @ 16:30:23
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0