Lockigt hår

Vet att jag inte uppdaterar så ofta numera. Man kan ju kalla det för bloggtorka. Vet inte vad jag ska skriva om. Har iallafall tränat idag i två timmar.. Fan va jobbigt haha! Långsamt gick det också när man inte hade någon brevid sig..

Men imorgon kör vi hårt Angela! Haha.. Vi ska träna varann dag nu har vi bestämt, nu jävlar hej beach 2012!!! ;-) Hmm.. Idag körde jag iallafall på lockigt hår, sov med flätor hehe. Tyckte faktiskt att det blev ganska bra ändå, såg riktigt naturligt ut måste jag säga att jag tyckte.. :-p

Ända sedan jag kom hem har jag inte gjort så mycket, åt lite och kollade på tv. Om några minuter är det DH!!! Omg, det är så spännande.. Haha, ni tänker väl att ni redan vet.. I veckan funderar jag faktiskt på att besöka min kusin som har två underbara barn, ska kolla när jag kan komma! :-)


Kommentarer
Postat av: Maddez

Hej, trevlig blogg !



Vill du få en gratis länk till din blogg ?

Klicka då på länken här nedanför;

http://maddez.blogg.se/2012/march/rosta-fa-en-lank.html#comment

Kram♥

2012-03-14 @ 16:04:08
URL: http://maddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0