Letar efter ett objektiv

Orkade inte kolla på hela Twilight filmen haha.. Tycker bara om början när dom träffas och det är nytt liksom. Stängde precis av filmen, ska kolla på lite kläder osv nu! Vill ha en ny bikini... Har hittat några skitsnygga på hm, (dock bara underdelar).. Sitter även och drömmer om ett nytt objektiv haha. Någon som har ett tips på ett bra objektiv? (Makro). Vill helst ha en innan sommaren börjar så man har ett bra objektiv på sommaren och tar fina bilder istället för standard hela tiden.

Tror faktiskt att jag ska lägga mig tidigt idag, har varit helt död på mornarna hela veckan.. Så ikväll blir det tidigt för mig! Juste, fan.. Måste tvätta håret! Haha, ååh ibland hatar jag att man måste hålla koll på sitt hår på skallen :-p

Hatar mina läppar.. Dom är skitfula! Iallafall på den här bilden. Men skitsamma har ingen bättre bild och jag hatar webcam bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0