9 mars 2012

Har märkt att jag inte brukar blogga så mycket längre på helger haha, men jag orkar aldrig göra det. Ska dock försöka att uppdatera mer! Dagen efter skolan började med att, jag och Angela vandrade runt på stan. Hon köpte lösnaglar och jag köpte ingenting haha... Men jag orkade inte ;PPppp

Sedan tog vi bussen till henne, spelade fotboll med hennes söta lillebror haha! Efter ett tag drog vi till mig och fixade en grej och jag åt lite. Så gick vi till henne igen haha och gick ut med hennes hund en snabbis (träffade på några då också som vi var med lite). Slaggar hon henne ikväll föresten! Var nyss på ICA och köpte lite gott för dom få pengarna vi hade ^^ Så ska vi ladda ner två eller tre filmer att kolla på ;-)


Haha tre bilder Angela tog på mig.. :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0