20:51


Har städat mitt rum lite grann, går runt och dansar till världens bästa låtar osv haha.. Tänkte köra en utmaning (en annorlundare än vad folk brukar göra). En som är roligare och mer spännande som gör att man vill se/läsa! :-D Börjar dock inte med den förän nästa månad någon gång, men jag lovar att den kommer!


Tänkte göra något sånt här "dag 1- en dag med mig och Angela, dag 2 - favoritplagget i garderoben" osv! Fast med fler alternativ och kanske tio dagar där jag visar olika saker. Haha Angela gav mig den idén :-p Visst är hon ett geni? Jaja, nu ska jag sluta babbla vi hörs!

 


Kommentarer
Postat av: mimmy

Hej där fina du! jag är med i en tävling som avslutas imorn och priset är en resa till paris. Jag vill så gäääärna vinna så det skulle varit hur snällt som helst om du gick in och röstade på mig samtidigt som du har chans att vinna ett presentkort på H&M!

Om du vill göra mig denna tjänsten skulle jag blivit hur lycklig som helst! :)

Gå in på denna länken http://www.facebook.com/EFSverige?v=app_372205732790403&app_data=wlbb%3D1

scrolla ner till slutet av sidan och klicka på 4e sidan och leta upp min outfit, mitt namn är Mimmy Ly! Du är guldvärd om du gör detta för mig! <3

2012-03-14 @ 16:54:59
URL: http://mimmyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0